Find your purpose



Dress/ Sukienka - CLICK/ TUTAJ
Shoes/ Buty - Converse
Backpack/ Plecak - Zara
Kurtka - Pull& BEAR 


Chciałabym napisać notkę o sobie, o tym  jak minął mi dzisiejszy dzień, tydzień, jaki mam humor i czy moje zdrowie jest w porządku ale chciałabym też napisać coś dla Was i wam to powiedzieć.
Dla tych którzy zaglądają tu nie tylko co chwilę ale również wpadają po raz pierwszy.
Chciałabym by przeczytali to Ci,którzy szukają czegoś w swoim celu, nie wiedzą co zrobić jaką drogą się udać,ale i Ci którzy ją znaleźli i chcą pomóc innym.

Bardzo długi czas zajmowało mi znalezienie tego czegoś w swoim życiu, czegoś za co mogłabym się przez chwilę złapać i zatrzymać, coś zrobić dla siebie i może też innych. Chciałam czegoś z czym mogłabym się podzielić z pozostałymi i nakłonić ich do tego samego.

Musisz znaleźć swój cel,tak właśnie Ty bo ja już swój znalazłam a jeśli go zgubię to postaram się go odnaleźć od nowa. Znajdź równowagę w swoim życiu, zacznij pracować nad sobą i tym co Cię otacza, zwłaszcza wtedy kiedy nie sprawia Ci to przyjemności a jeśli się poddasz to staraj się dalej, wytrzymaj.
Poddaj się temu o czym marzysz ale pamiętaj, że nie kosztem siebie samego. 
Ludzie mówią mi o przyszłości, o tym że powinnam już ją zaplanować, przygotować się na dorosłość ale ja mam dopiero siedemnaście lat i zapewne jak niektórzy z was tutaj chcę się po prostu cieszyć z życia.
Nie można stracić całego czasu na stresie, zamartwianiu się, trzeba ujrzeć również tą dobrą stronę, dostrzec to co nas otacza, to kim jesteśmy bo właśnie my sami znamy siebie najlepiej i cieszyć się tym jak tylko się da. I jeśli czujecie że robicie coś dobrze, a ktoś mówi wam przeciwnie, róbcie to dalej. 
Wiele osób podąża za głosem innych, nie robiąc tego na co mają ochotę, w tym przypadku i ja.
Dobrze jest się pogodzić z tym co nas spotka w życiu, to jacy jesteśmy i na kogo trafiamy, ale tak już po prostu jest i powinniśmy się z tego cieszyć. Robić to na co mamy ochotę by nie tracić czasu i powiedzieć potem, że właściwie nie zrobiliśmy tego czego chcieliśmy bo słuchaliśmy się innych, baliśmy się co inni powiedzą lub nie wierzyliśmy w siebie.Trzeba podejmować decyzje nawet te złe ale dobre dla nas samych, nie względem innych.
Nie miej nudnego,bezbarwnego życia tylko dlatego że przez ten czas słuchałeś się swoich znajomych,rodziny,przyjaciół, miłości czy tego co ludzie piszą,mówią w telewizji czy w internecie.
Przychodzą takie momenty kiedy jesteśmy zmęczeni, myślimy że już nie damy rady ale właśnie te dni są nam potrzebne, wzmacniają nas byśmy byli silniejsi i jeszcze bardziej cieszyli.

Piszę to byście wiedzieli i wiedziała ja sama gdy o tym zapomnę, że warto w życiu robić to co się chce, spełniać swoje marzenia albo chociaż spróbować, znaleźć cel i dążyć do niego.
Cieszyć się monotonną codziennością bez stresu, zmartwień. Jeśli czujecie, że to co robicie jest dobre, róbcie to dalej bez względu na wszystko.

Buziaki, Alex. 



28 komentarze

  1. So pretty!!! i really love all outfit :D

    NEW GET THE LOOK POST | Valentine’s Dinner
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i śliczne zdjęcia! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja bez kurtki jak dla mnie rewelacyjna. Wiosna u Ciebie!?Też chętnie bym wskoczyła w trampki, ale za zimno i mokro jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka :) Nie podoba mi się tylko kurtka ...
    U ciebie już tak ciepło ? U mnie zima jeszcze :(
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i stylizacje. Szczególnie podoba mi się kurtka. :-)

    Serdecznie zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog !
    Zapraszam do siebie

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :) Cudna torebka i cała stylizacja - bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się zdjęcia. I Racja, cel w życiu jest ważny :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ja też odnalazłam swój cel. Staram się nie poddawać i Tobie też tego życzę! Może kiedyś słuchałam się innych, ale już nigdy nie chcę popełnić tego błędu. Chcę słuchać się tylko siebie, bo skąd inna osoba ma wiedzieć co sprawia mi przyjemność? Tylko ja o tym wiem :)
    Littleredcherrysmile

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ! *.*

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba stawiać przed sobą cele i dążyć do ich realizacji!
    Świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że słuchanie się otoczenia, na temat tego do czego powinniśmy dążyć to najgorsze co może być. Powinniśmy zawsze kierować się tym co my uważamy za najlepsze i dążyć do jak najlepszego rozwijania się nas samych!
    Przepiękne zdjęcia i urocza sukienka!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : BANANY, w którym trochę ciekawostek o tym właśnie owocu! :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/02/banany.html <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie dodal sie moj komentarz ghrrr... W kazdym razie - najwazniejsze to znalezc swoj cel w zyciu i do niego dazyc bez wzgledu na okolicznosci :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny plecaczek.. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Ja znalazłam swój cel i teraz staram się dążyć do jego realizacji i przede wszystkim nie poddawać się!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo motywujący post, trzeba dążyć za wszelką cenę do spełniania swoich marzeń :) zdjęcia śliczne!
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze mam cel i nigdy nie zbaczam z drogi do jego spełnienia :)
    Super jest ta sukienka ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo motywujący post! Jestes przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)) trzeba pamiętać aby patrzeć na siebie nie na innych.
    Oczywiście bez egoizmu :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe zdjęcia, a sukienka bardzo fajna i oryginalna. :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń