New Year





Naszyjnik - TUTAJ/CLICK


Mam nadzieję,że przywitaliście nowy rok z szerokim uśmiechem na twarzy,bądź dopiero zamierzacie to zrobić,wszystko zależy tylko i wyłącznie od was.

Jest was coraz więcej na moim blogu,na moim fanpagu ( TUTAJ) a także na instagramie,ale Mnie jest coraz mniej. Niedodawanie przez ponad miesiąc nic na bloga czy stronkę jest prawdziwą katorgą,już zapomina się jak to wyglądało wcześniej,całe to podekscytowanie,pisanie słowa za słowem do czytelników,uśmiech pojawiający się widząc kolejny komentarz,kiedy widzimy że ludzie dostrzegają to co robimy,kiedy widzimy,że im się to podoba jest jeszcze lepiej.

Przez zbliżający się koniec roku jak każdy z was,ja również miałam trochę na głowie,powiem też,że chciałam zrobić sobie małą przerwę od blogowania,myślę,że każdy kto robił sobie przerwę,wie jakie to uczucie na chwilę odetchnąć od całego zamieszania,które nas otacza.
To nie wygląda w stylu: zróbmy zdjęcia,napiszmy parę zdań,opublikujmy i mamy spokój.
U wielu osób może to tak właśnie wyglądać,jednak u mnie jest więcej pracy,więcej poświęconego czasu,a kiedy coś nie wyjdzie trzeba poczekać jeszcze więcej czasu,popróbować co nie co i dopiero wtedy,gdy będzie się pewnym - wtedy można coś wstawić,opublikować,napisać.
Wiele postów na moim blogu mi się nie podoba,to co napisałam jak i zdjęcia,które wstawiłam,nie raz podchodzę do zdjęć i tekstu pięć,dziesięć razy i dopiero wtedy widzę,że jest to zrobione dobrze.
Więc,kiedy widzę,że jest was tutaj coraz więcej,że lubicie to co wstawiam to właśnie to mnie najbardziej cieszy,wiadomość,że doceniacie moją pracę,ponieważ nie należy ona do najłatwiejszych,myślę,że ta przerwa była mi potrzebna,by stanąć od nowa na nogi,zastanowić się nad tym i pomyśle czy może czegoś nie zmienić.
Pamiętajcie,że bloger zawsze kieruje się swoimi czytelnikami,oczywiście wstawiam tutaj dla siebie,ale także i dla was,w pewnych chwilach jest rodzaj niepokoju,czy ludziom spodoba się to,co piszę,co przedstawiam.

W tym roku mam masę pomysłów na posty,chciałabym wykonać kilka sesji bardziej poważnych,profesjonalnych,by zaprezentować wam również coś świeżego,odskocznię od codzienności.

W tej notce chciałam także zadać pytanie wam ( czytelnikom) na moim blogu mogliście zobaczyć co było możliwe,czy posty typu "jak używać rozświetlacza,w jaki sposób go nakładam" były by dla was przydane? 
Jak wiecie makijaż nie jest mi obcy,udoskonalam go przez cały czas i dla osób początkujących,czy też takich,które po prostu nie wiedzą jak pewne produkty stosować,aplikować mogły by właśnie tutaj zerknąć,by szukać wskazówek,instrukcji.

W komentarzach napiszcie  co sądzicie o takich typu postach dotyczących makijażu,a także jak minęły wam Święta Bożego Narodzenia i sylwester.





21 komentarze

  1. Dobrze, że jesteś! Wpisy makijażowe bardzo mile widziane :) Życzę Ci wielu sukcesów w Nowym Roku oraz masy pomysłów na posty :) Buziaki!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nie cierpliwością wyczekuje na wpisy makijażowe:) Zapraszam do siebie na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przykuwam dużą uwagę do swoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę wpisy modowe, ewentualnie fit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz o tym w czym czujesz się najlepiej! Zdaję sobie sprawę z tego że czytelnik zawsze jest najważniejszy ale jestem przekonana, że kiedy Ty będziesz usatysfakcjonowana to i Twoi czytelnicy również to docenią ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czekam na wpisy makijażowe!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym tu posty makijażowe. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie taki sam pomysł, aby wprowadzić na bloga akcent makijażowy!
    Mam nadzieję, że 2016 będzie dla Ciebie dobrym rokiem!

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : CROSS THE OCEAN, w którym mowa o przemierzaniu oceanu dla ludzi, czy jest to warte i czy powinniśmy to robić! :>
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2016/01/cross-ocean.html <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego nowego roku! A posty makijażowe bardzo chętnie bym poczytała ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam posty makijażowe <3
    śliczne zdjecia :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się taka estetyka. Znam to uczucie kiedy się wraca i nie wie się co napisać. Na szczęście jest mi to już obce . Przerwy są potrzebne, bo wtedy układamy swoje priorytety, możemy wszystko na spokojnie przemyśleć.
    Udanego 2016!
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię takie urodowe wpisy. Super zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie zobaczę kosmetyczne posty ♥
    Super naszyjnik :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy czasem potrzebuje przerwy :) Święta minęły mi bardzo szybko, ale fajnie je spędziłam ;D Prezenty są udane. Ana sylwestra nie miałam żadnych planów,więc spędziłam go w domu. A co do tych postów to całkiem fajny pomysł! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie jakiś post ;) śliczne zdjęcia... czekam na posty makijażowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oby ten rok byl udanym!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  17. Word of love and appreciation and greeting fulfillment and private
    Greeting fill all the meanings of brotherhood and friendship
    Greetings from the Heart to Heart
    Thank you with all my heart
    GREAT ARTICLE TNX FOR WORK I LOVE THIS
    العاب طبخ
    and welcom to d great blog for cooking games
    nice work man

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy czasem potrzebuję przerwy :)
    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i mega mi się spodobal :)
    Bede wpadać czesciej :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń