September: Back to school



Spódniczka/Skirt - CLICK / Pokrowiec/Camera Bag- CLICK /
Bluzka /Crop Top Blouse - CLICK/ Heandband - CLICK 
*PL

Wakacje już za nami mam nadzieję że miło je spędziliście i znaleźliście choć odrobinę dla siebie,rodziny czy też znajomych. U mnie większość tych dwóch miesięcy czas zajęła praca,ale co jak co dobrze było na moment odpocząć od wszystkiego co związane ze szkołą. Przygotowałam dla Was propozycję stylizacji do szkoły,jeśli nie możecie mieć odkrytej talii/ brzucha możecie obwiązać sobie wokół dżinsową katanę,bluzę czy po prostu coś na siebie włożyć.
W komentarzach napiszcie jak odbyły się u Was przygotowania do szkoły,na jakim roku teraz jesteście w szkole?

*ENG

Holidays already behind us, I hope that u spent them nice and find some time for yourself,family and friends. Most of my holidays took my job,but It's been good to take a break from everything associated with school. I braced for u a proposal stylization to school,hope u like it :)











36 komentarze

  1. Przepiękny strój i zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna stylizacja <3

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta stylizacja, ale u mnie już niestety za zimno na taki zestaw, a poza tym, to nie mogę się tak ubierać do szkoły, ostatnio mi zwrócili uwagę jak w spodenkach przyszłam, nie były jakoś bardzo za krótkie, dupy mi nie było widać, ale mino wszystko ;/ ostatnio się właśnie zastanawiałam, czy mogę nałożyć crop top, wlasnie z dlugimi rękawami, ale dłuższy od tego, co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz *-*
    Teraz jestem w pierwszej lo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny strój, ale jak dla mnie za dużo pokazujesz. Spódnica bardzo krótka, crop top odsłania brzuch, to nie mój gust.
    Ja teraz poszłam do 3 gimn, jest spoko. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, jednak ja bym się tak do szkoły nie odważyła ubrać :))
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, wakacyjny look :)
    moje wakacje tez były pracowite,ale we wrześniu odpoczywam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne zdjęcia! ^^
    zakochałam się w Twoich butach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przepiękne zdjęcia, świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a fryzura to już w ogóle cudo!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh this is such a perfect look! I lve the monochromatic look matching with the denim! You look freaking fantastic! <3

    xx Bash | Hey Bash | bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, wyglądasz po prostu przepięknie! <3
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty mi się nigdy nie podobały... Ale Ty wygladasz w nich PRZEZJAWISKOWO. :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny outfit! Gdybym tylko mogła mieć odkrytą skóre na brzuchu to na pewno bym się tym zainspirowała!

    Zapraszam na NOWY POST : BEAUTIFUL BEDROOM!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/09/beautiful-bedroom.html <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, stonowane kolory które w tym połączeniu dają super efekt ;) jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny look! :) Biel i czerń zawsze ponadczasowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! Połączenie bieli z czernią- to lubię! :) W dodatku jeans i urocza torebka na aparat... BOMBA

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. naprawdę cudowne wyglądasz ♥ genialne stylizacja!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely hairstyle and cute skirt :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny outfit, ale ja bym go nie ubrała na rozpoczęcie , na inna okazję tak:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna jesteś i masz mega figurę :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ps. Jak ja chodziłam do szkoły, to gdybym przyszła z brzuchem na wierzchu, wysłaliby mnie do domu żeby się przebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. The bag is beautiful
    Xo
    Jeanie
    www.thefashionlotus.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna fryzura!
    Moim zdaniem masz zbyt delikatną i 'romantyczną' urodę na takie mocne zestawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. O wow, this is so beautiful. You look simply stunning. I really like your hairdo. :)

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. moje wakacje również spędziłam w pracy ;)
    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny outfit do szkoły ;)
    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka figurka, nic dziwnego, ze wszystko tak mega lezy :) piekna spodniczka; ) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń