On My Mind




Crop - CLICK/ Necklace- CLICK / CLICK/ Pants - CLICK


PL


W tym poście nie wspomnę o tym jak minął mi dzień w szkole,jak okropna jest dzisiaj pogoda ani co obecnie robię. Postanowiłam poruszyć temat samoakceptacji. Bardzo lubię poruszać ten temat,uważam że powinien on być często poruszany w domu,szkole a przede wszystkim tutaj,w internecie gdzie posiada się szansę przeczytania dosłownie wszystkiego na dany temat.

Brak samoakceptacji i niska samoocena wynika z wielu przyczyn,sytuacji w domu,w szkole ze względu na znajomych a także i nieznajomych,ocen w internecie. Podobno w ciągu siedmiu sekund oceniamy człowieka,po jego ubiorze,zachowaniu,gestach i jest to prawda,mimo że sami jesteśmy oceniani musimy pamiętać też o tym,że sami też oceniamy pozostałych.

Mam bardzo niską samoocenę,gdy ktoś mnie spyta co mi się we mnie podoba odpowiadam że chyba nie ma takiego czegoś co bym w sobie lubiła. Gdy sądzę,że dobrze wyglądam i spodoba mi się jakiś ubiór,dodatek u kogoś innego od razu ta ocena znika i żałuję że nie mam na sobie tego czegoś,co ta osoba.

Musimy pamiętać,że nad samoakceptacją można pracować,wystarczy tylko chcieć. 
Ludzie mówią,że wystarczy ujrzeć w sobie piękno,docenić to jakim się jest a jeśli chcemy coś zmienić czego nie lubimy - zróbmy to.Łatwo powiedzieć,trudniej zrobić prawda?
Nie jest to jednak takie łatwe,bo gdy zobaczymy w sobie najgorsze bardzo trudno jest wyjść od nowa na prostą,mimo że ćwiczymy,że waga się zmienia,cera,kondycja to jednak wciąż mamy uczucie że to nie to,że nadal jest źle i tak pozostanie,bardzo wolno widzimy efekty czy też prawie wcale co zniechęca nas do jakiejkolwiek zmiany,lecz warto zacząć myśleć pozytywnie i starać się dalej.

Wsparcie znajomych,rodziny z pewnością pomaga nam z samoakceptacją,z tym jak się czujemy i co myśli na temat naszego wyglądu,umiejętności,ale warto zacząć od samego siebie. To my najpierw musimy zaakceptować siebie takiego jakim jesteśmy,zmienić to co byśmy chcieli,najpierw musimy pokochać samego siebie i to z pewnością wystarczy.







20 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i cudowna stylizacja :)

    http://oliviablack01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny outfit! Super wyglądasz w cropp topach!

    Zapraszam na nowego posta : siedzę i narzekam >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/09/siedze-i-narzekam.html <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana cudownie wyglądasz! Przypominasz mi Sansę Stark! <3
    Pamiętaj, że wiara w siebie jest najważniesza - nikt ci nic nie da, nie podniesie nie duchu, nie będzie dawał kopa w dupe tak bardzo ja ty sama. Wiem, bo tak naprawdę sama często mam problem z akceptacją - wyglądu, cechy ... różnych rzeczy. Ale już trochę nad sobą popracowałam (ba!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż cięzko uwierzyć, że taka piękna dziewczyna ma problemy z samoakceptacją. Mogłabyś być modelką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto czasami usiąść przed lustrem i powiedzieć na głos kilka komplementów o sobie do siebie samej.:) w ten sposób możemy poczuć się lepiej w swoim własnym towarzystwie i zobaczyć, że wcale nie jesteśmy tacy źli, jak nam się wydaje.:)
    Świetnie wyglądasz!:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit, jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie stylizacja podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, ten look jest naprawdę świetny, a jakość zdjęć powalająca :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wyglada.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cool casual look
    Xo
    Jeanie
    www.thefashionlotus.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Akceptacja samego siebie nie jest łatwą sprawą, ale osiągalną!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zaakceptowanie siebie to chyba jeden z kluczowych życiowych priorytetów ;) fajnie,że poruszyłaś tak ważny temat :)
    piękna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ^^ Zapraszam do mnie http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes sliczna i masz przepiękna figurę :) to już dwie, duże zalety! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mój blog ----> http://smmilers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swiety post i przepiękne zdjęcia :) zapraszam do komentowania http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń