Banana fritters with smoothie - Placuszki bananowe! ♡



Placuszki bananowe! - zdrowe,pyszne,i w sam raz na śniadanie ♡ Już od dawna zamierzałam je zrobić,ale nigdy jakoś nie miałam czasu lub zapomniałam o składnikach,i z placuszków nic nie wyszło.Pierwszy raz gdy je zrobiłam,zapomniałam całkowicie by zmielić płatki owsiane i wyszły one,no niezbyt dobre.Dopiero za drugim razem się za to wzięłam,i wyszły przepyszne! Myślałam że będą niedobre,a ludzie jedzą je tylko dlatego iż są zdrowe,ale okazały się kolejną niesamowicie dobrą przekąską! Na placuszki na prawdę nie trzeba dużo,wystarczy parę składników i na prawdę można się porządnie najeść. Rano,czy też gdy jemy je pod wieczór,dobrze jest napić się czegoś zdrowego,ja wprost ubóstwiam smoothie,i tym razem wykonałam je ze szpinaka i jabłka. Jak zwykle,napiszę wam przepis na to pyszne śniadanie,byście mogli je wypróbować,i napisać co sądzicie.

Składniki do przygotowania placuszków bananowych:
1 - 2 banany - ilość bananów zależy od ilości placuszków jakiej chcecie zrobić,ale też od smaku jaki chcecie uzyskać,jeśli weźmiecie dwa,placuszki będą bardziej bananowe,złociste i wyjdzie wam ich o parę więcej,ale to też zależy od wielkości,jaką będziecie robić.Ja proponuję 1,ponieważ zapewniam Was,najecie się.

1 jajko

1 - 1,5 łyżeczki zmielonych płatków górskich - nie błyskawicznych,ponieważ zawierają one mniej wartości odżywczych niż te zwykłe

Sposób przygotowania: 
Kroimy banana do miski w plasterki,ważne by miska miała dobre dno i boki,ponieważ trzeba go rozgnieść widelcem do konsystencji " papki ".
Następnie dodajemy łyżeczkę,czy też półtora zmielonych otrębów,jeśli myślicie że jest to za mało,śmiało dodajcie odrobinę więcej.Gdy już zmieszamy ze sobą banana i płatki,dodajemy jajko i mieszamy do uzyskania dość rzadkiej konsystencji,by nie było to zbyt bardzo wodniste.
Lejemy olej na patelnię,nie za mało,ponieważ placuszki mogą się szybciej smażyć,a nawet zrobić się  podeszwa,na średnim ogniu,nakładamy łyżką lub czymś co wybierzecie,porcje na patelnię.Nie mam pojęcia jak z czasem,myślę że około po 30 sekundach ja je przewracam na drugą stronę,Wy musicie co chwilkę zerknąć by upewnić się czy placuszki zrobiły się już złociste,lub po prostu poczekać aż boki będą się odrywać,i będzie widoczne że również są już złociste.
Placuszki gotowe!.

Składniki do smoothie:
Garstka umytego,świeżego szpinaku 
1 jabłko 
odrobina wody
Niestety nie powiem wam czy dodałam też pomarańczy,ponieważ nie pamiętam,ale jeśli Wy macie pomarańcz,czy też uważacie że po dodaniu jej,będzie lepiej,bo ja już tak piłam,i mogę przyznać że jest pyszne,to oczywiście dodajcie.

Sposób przygotowania: 
Kroimy jabłko w kostkę,dodajemy szpinak i odrobinę wodę,następnie blendujemy.
Pyszne śniadanie gotowe w zaledwie kilkanaście minut!.

Mnie złapała choroba i katar przez zbliżającą się wiosnę ( alergia). 
Mam nadzieję że u Was zdrowie i humor dopisuje.
Życzę Wam miłego weekendu,i myślę że spodoba Wam się przepis oraz że postanowicie go wykorzystać ♡/


Hey! 
Banana fritters! - Healthy, delicious,and perfect for breakfast! 
For a long time I was going to do them,but I never have a time,or I forget about ingredients, and nothing came of it. The first time when i did it,I completely forget  to grind oatmeal and they came out, well not very good for me.It was only the second time when I did it,adn they came delicious. I thought they will be not good, and people eat them only because they are healthy, but it turned out to be another amazing good snack! For fritters, you don't really need so much , just a few ingredients and you can really get a good eat.
Morning, or when we eat them in the evening, it is good to drink something healthy, I simply adore smoothie, and this time have performed with a spinach and apples.

Ingredients for the preparation of fritters banana:
1 - 2 bananas
1 egg
1 - 1.5 teaspoons of ground flakes mountain

Manner of preparing:
Cut the banana slices into a bowl,important that have a good bowl bottom and sides, because you have to mash it with a fork to the consistency of "mush".
Then add the a teaspoon or a half ground bran, if you think that it is not enough, go ahead and add the little bit more.when we mix together the banana and flakes, add egg and mix to a fairly thin consistency, to be was a not too very watery.
Pour oil into the pan, not too little, because fritters can quickly fry,and even make the sole.on medium heat, apply a spoon or something you choose, portions of into the pan.I don't know how about time, I think 30 seconds I have them fall over to the other side.You have to look every now and then to make sure fritters golden already done, or just wait until the sides will be distracted, and you will see that they are  already golden.
fritters ready!

The ingredients for a smoothie:
a handful of spinach
1 apple
a bit of water

Unfortunately, I will not tell you if I added too orange.Because, I don't remember, but if you want,you can add too orange.Put the diced apple, spinach and water,and all blend.

I caught the disease and a runny nose before the forthcoming spring (allergy).
I hope you are in in good health and humor.
Love u,and have a nice weekend! 



Little Inspiration


Hey Lovies!
This week passed very quickly,in addition I was once at school because I felt bad, and I decided to stay in home. Yesterday was snow,today is sun, and I really  look forward until they vacation,because this weather not suit me completely.
The next Tuesday I'm going to go see a movie with my sister, is " Insurgent" and after what I read I hope that this movie will be great.
I think that maybe I will show you picture from my tumblr,what I love so much,and they give me a lot of inspiration. Thank you very much for click in the previous post.
I hope that you have a nice weekend,and have a good week! 

MY TUMBLR - CLICK








My Wishlist for spring&summer!




Hey ♡ 

Because it it's getting warmer outside,I decide to make a post about my Wishlist for spring and summer. I hope you will like it,and it would be nice to if you clicked on the links. Have a nice week! /

MY WISHLIST FOR SPRING & SUMMER! 

Z powodu iż robi się coraz cieplej na zewnątrz ,i aż chciałoby się w końcu założyć krótkie spodenki i crop top,postanowiłam zrobić dla Was moją Wishlist na wiosnę/lato,mam nadzieję że wam się spodoba.
Życzę wam miłego weekendu! :)

                                                                                                                                                       TUTAJ          TUTAJ            TUTAJ


       TUTAJ           TUTAJ             TUTAJ






 TUTAJ           TUTAJ             TUTAJ


 TUTAJ           TUTAJ             TUTAJ


TUTAJ           TUTAJ             TUTAJ





TUTAJ           TUTAJ             TUTAJ





THE HONEYMOON TOUR


                                   


♡♡♡

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

Hey Lovies!
So is officially Friday,and I'm soo happy,because I love weekend,it's time for break from school,teachers.people school,study,and you have all the time for yourself and your family.
In this post I wanna show you The Honeymoon Tour Ariana Grande and I guess they're awesome!
I really love her,and i think that she's amazing,she have a beautiful,strong voice,I like her style,and I dream to go to the her concert with my sister, to see this everything,have a chance to listen her to the live.I hope that you like this post,and tell me what you think about Ariana,do you like her,or maybe not? Do you listing her music,or do you like something else? Have a nice weekend and to the next ♡/


Hej Kochani!
Więc oficjalnie jest piątek, z czego strasznie się cieszę,bo w końcu mam czas dla siebie i rodziny,mogę odpocząć od nauki,sprawdzianów,nauczycieli i całej reszty.W tej notce chciałabym Wam pokazać zdjęcia z występów Ariany The Honeymoon Tour,i uważam że są niesamowite.Bardzo lubię Arianę,słucham jej muzyki,ma świetny głos,idealny do śpiewania,uwielbiam jej styl, i marzę by pojechać na jej koncert,i posłuchać jej na żywo,zobaczyć ją.Mam nadzieję że post Wam się spodoba,w komenatrzu możecie powiedzieć co o niej sądzicie,czy ją lubicie i słuchacie może jej muzyki,czy może nie za bardzo i wolicie kogoś innego? W każdym razie życzę miłego weekendu i do następnej notki! 

♡ ♡ ♡ 




















Get Healthy With Me - My Workout Routine




♡ ♡ ♡ ♡ ♡

W tym poście chciałabym wam przedstawić mój plan treningowy,który od nie dawna stosuję i myślę, że będzie on najlepszy ze wszystkich,jakich dotychczas miałam, a zmieniałam je wiele razy. Ćwiczenia siłowe wykonuję co drugi dzień,pomiędzy nimi jest czas na cardio-w moim przypadku bieganie.
Ważne jest to, że jeśli nie robicie ćwiczeń Cardio
(bieganie, pływanie,skakanie,itd.) musicie zrobić je w domu.
Jeśli chcecie możecie oczywiście skorzystać z mojego planu ćwiczeń, zobaczyć czy będzie on Wam pasował, natomiast jeśli chcecie mogę też zrobić osobnego wpisu na Facebooku, czy posta na blogu-a będzie to przykładowy plan treningowy dla początkujących, a także tych, którzy z aktywnością fizyczną już swoją przygodę zaczęli.
Mam nadzieję, że post będzie dla Was przydatny i pomocny.

Ile powinnam ćwiczyć dziennie? 20 - 30 min?czy może całą godzinę?

Wszystko zależy od waszej obecnej kondycji,jeśli przez dłuższy czas nie ćwiczyliście,niepotrzebnie jest od razu układnie sobie planu po 2 - 3 godziny dziennie,i robienie najcięższych ćwiczeń.Dlaczego? otóż dlatego,że po pierwsze wykończycie się już na początku, to w dodatku zniechęcicie się. To tak jak by osoba nie umiejąca pływać,skoczyła od razu na głęboką wodę.Na początku warto chodzić na spacery,pojeździć na rowerze czy też pobiegać na bieżni 30 minut dziennie,truchtem lub robić 20 - 30 minutowe zestawy w domu na całe ciało.Gdy już przyzwyczaimy swój organizm do aktywności fizycznej,wtedy spokojnie możemy ułożyć swój plan treningowy,i zwiększać intensywność oraz ilość ćwiczeń.
Ważne jest też to,by wiedzieć że po 20 -30 minutach spalamy tkankę tłuszczową,prawdą jest to że w ciągu pierwszych 20 -30 minut ćwiczeń spalamy Glikogen,a dopiero później niezbędną tkankę tłuszczową,wszystko jednak  zależy od masy,aktywności,kondycji,ale należy pamiętać że odbywać to się będzie po 15-30 minutach ćwiczeń.

Co najpierw? Cardio czy ćwiczenia siłowe/wytrzymałościowe? 


Na ten temat dużo można się naczytać w internecie,i mocno pogubić,bo co jeśli mamy już ułożony swój plan treningowy,i nagle dowiadujemy się że powinniśmy robić to wszystko na odwrót,by mieć lepsze efekty? Okazuje się,że wszystko zależy od naszych potrzeb i celów jakie chcielibyśmy osiągnąć.

Spalanie tkanki tłuszczowej 

Gdy mamy w planach spalenie naszej niezbędnej tkanki tłuszczowej,najpierw wykonujemy trening cardio ,potem bierzmy się za trening siłowy/wytrzymałościowy na przykład z ciężarkami przy ćwiczeniach na pośladki,lub z butelkami jeśli chodzi o ramiona i plecy.

Skoro już plan jest,to co najpierw ćwiczenia na płaski brzuch czy mięśnie brzucha? A może jedno,i drugie? 


Załamuje mnie to,jeśli ktoś pisze/mówi że robi brzuszki by mieć płaski brzuch czy też niesamowite mięśnie brzucha. Co najlepsze na płaski brzuch? - BRZUSZKI! otóż nie! 
Jeśli robimy brzuszki,to trzeba wiedzieć na początku że wtedy pracują tylko jedne mięśnie brzucha,nie wszystkie i w dodatku nie osiągniemy dzięki temu płaskiego brzucha,nawet jeśli zrobimy ich 300 dziennie,musimy pamiętać że jeśli pracujemy nad mięśniami brzucha bez warstwy tłuszczu,musimy ćwiczenia zmieniać i pracować nad wszystkimi mięśniami,dlatego same brzuszki nie wystarczą.Jeśli mamy płaski brzuch i chcemy mieć sześciopak,robimy ćwiczenia na mięśnie brzucha " ABS",natomiast jeśli chcemy mieć płaski brzuch,bez sensu jest robić ćwiczenia na mięśnie brzucha,bo nawet jeśli je wykonamy i mięśnie się zrobią,będą one pod warstwą tkanki tłuszczowej,i gdy zaczniemy ją spalać,spalimy też mięśnie i cała nasza praca pójdzie na marne.
Oprócz samych ćwiczeń,ważna jest też kolejność - dla początkujących :
 - plecy
- klatka piersiowa 
- ramiona
- nogi
- łydki
- brzuch i talia 

PAMIĘTAJCIE 70 % EFEKTÓW DZIĘKI ODPOWIEDNIEJ DIECIE DO CELU - 30 % TO ĆWICZENIA! 


MÓJ PLAN TRENINGOWY 


Poniedziałek/Monday ( 102 min)
5 - 15 minut robimy rozgrzewkę - tutaj nie ma różnicy czy robimy z filmikiem,czy też sami wykonujemy ćwiczenia,ważne byśmy dobrze rozgrzali swoje mięśnie do pracy.


                                                                   ♡ Cardio 
                                          ♡  Victoria Secret Model Workout TUTAJ


                                          ♡  Cardio Jump Workout  TUTAJ 

♡ Ćwiczenia które wykonuję na nogi,uda,pośladki!

     ♡  Inner thighs workout! TUTAJ
   
♡  Killer legs and booty! TUTAJ
     
♡  Intense inner thigh!    TUTAJ
    
♡  Drive by inner thigh!  TUTAJ
 
♡ Beach booty!             TUTAJ 
 ♡  Best butt!                  TUTAJ
    

                       ♡ Ćwiczenia na talię i płaski brzuch!


   ♡ Booty Shaking Waist      TUTAJ
   ♡ Victoria Secret Ab           TUTAJ
     ♡ Flat Stomach at Home     TUTAJ 
    ♡  5 Best Exercises              TUTAJ


                                                                   
Roziąganie 
♡ 5 - 15 minut rozciągamy się po treningu :) 

                                                         Wtorek/
Tuesday
                                                       ♡ BIEGANIE 1 h - 1,5 h

                                                         Środa/
Wednesday
♡ 5 - 15 minut robimy rozgrzewkę - tutaj nie ma różnicy czy robimy z filmikiem,czy też sami wykonujemy ćwiczenia,ważne byśmy dobrze rozgrzali swoje mięśnie do pracy.
♡ Cardio
15 min Cardio TUTAJ
 Victoria Secret Model Workout TUTAJ


♡  Ćwiczenia które wykonuję na nogi,uda,pośladki!

♡  Legs and thighs      TUTAJ 
♡ Booty Workout          TUTAJ 
♡ Butt and Thigh           TUTAJ 
       ♡ 5 best exercise thigh     TUTAJ 
 ♡ Drive by inner thigh! TUTAJ 
♡ Squat Challenge TUTAJ 

Ćwiczenia na talię i płaski brzuch!

♡ Booty Shanking TUTAJ
♡ Intense lower ab TUTAJ
♡  Intense Ab Workout TUTAJ
♡ Good time Abs TUTAJ



Roziąganie 
♡ 5 - 15 minut rozciągamy się po treningu :) 


 Czwartek/
Thursday 
♡ BIEGANIE 1 h - 1,5 h

                                                              Piątek/Friday 
♡ 5 - 15 minut robimy rozgrzewkę - tutaj nie ma różnicy czy robimy z filmikiem,czy też sami wykonujemy ćwiczenia,ważne byśmy dobrze rozgrzali swoje mięśnie do pracy

♡ Cardio

 ♡ 32 minute cardio TUTAJ
♡  Ćwiczenia które wykonuję na nogi,uda,pośladki!

♡ Butt and Thigh          TUTAJ
♡ Brazilian Butt              TUTAJ 
 ♡  Drive by inner thigh!  TUTAJ
♡  Sexy Thighs                 TUTAJ

Ćwiczenia na talię i płaski brzuch!
♡ Booty Shaking Waist      TUTAJ
♡ Abs Workout                  TUTAJ
♡ Best Flat Stomach            TUTAJ
♡ Abs special edition TUTAJ   
                                                  

Roziąganie 
♡ 5 - 15 minut rozciągamy się po treningu :) 


 Sobota/Saturday 
♡ BIEGANIE 1 h - 1,5 h

Niedziela/Sunday 
                                                 ♡  Yoga for Weight Loss TUTAJ 



 PLANOWANE POSTY: 

♡  The best Running/Workout Music
♡ Co jeść przed,i po ćwiczeniach
 Co warto jeść podczas ćwiczeń
 Jakie produkty pomagają pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej
 Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha jak i płaski brzuch
 Najlepsze ćwiczenia na uda
 Najlepsze ćwiczenia na pośladki
 Najlepsze ćwiczenia na talię
 Najlepsze ćwiczenia na ramiona
 Ćwiczenia cardio 
 Ćwiczenia full body workout



Adore



 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Początek marca już za nami, dni coraz szybciej mijają, pogoda się zmienia i nastrój poprawia. Zapewne wielu z Was już odlicza dni do ponownych wakacji i nie może się doczekać ostatniego dnia szkoły-zakończenia roku szkolnego, przyznam, że ja też wyczekuję na ten dzień bardzo, a zostały już tylko nie całe cztery miesiące.
W przygotowaniach mam dla Was dwa posty, jeden dotyczy muzyki do biegania, inny ćwiczeń, które wykonuję i też o tym chciałam wspomnieć w tym poście.
Gdy widzę zdjęcia metamorfozy na Facebooku,instagramie, czy też innych stronach społecznościowych, to czego nie lubię, to to,że gdy się pytam o ćwiczenia kogoś,nie dostaję odpowiedzi, co strasznie mnie irytuje. Są ludzie, którzy dzielą się z nami swoim wyglądem po 3 - 4 miesiącach ćwiczeń, powiedzą, że świetnie się czują, i są z siebie dumni, że dali radę to zrobić i ćwiczenia, które wykonywali są genialne, ale gdy o nie zapytamy, nie powiedzą, jakie one były. Według mnie jest to naprawdę chamskie i są oczywiście ludzie, którzy chcą zachować swój tajny przepis na idealną figurę w tajemnicy, ale według mnie takimi informacjami powinniśmy się dzielić i wspierać, szczególnie jeśli ktoś nie ma motywacji i nie ma pojęcia, jakie ćwiczenia najlepiej na początku wykonywać. Dlatego ja chciałabym się z Wami podzielić ćwiczeniami, jakie wykonuję, zmotywować tych, którzy motywacji nie mają do ćwiczeń i zdrowego trybu życia. Parę razy zmieniałam swoje ćwiczenia, teraz mam już stały plan, nie raz zamierzam je robić przed szkołą o siódmej rano, innym razem o 16 po lekcjach, to oczywiście zależy czy będę mieć na to siłę, ale również od silnej woli, bo jeśli czegoś chcemy, to możemy to mieć, a w przypadku schudnięcia i poprawienia swojej sylwetki mamy to praktycznie za darmo, tak więc w komentarzach możecie napisać co najpierw byście woleli, muzykę czy też ćwiczenia, które wykonuję.

Obecnie jestem przeziębiona, dwa dni w domu pełne leżenia i spania to chyba nie dla mnie, bo nie przepadam za tym, wolę być w ruchu chociaż przez parę godzin dziennie.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu!

Jeśli nie chcecie pisać w komentarzu,po prawej stronie znajduje się ankieta,wystarczy że zagłosujecie na bardziej wyczekujący post przez was. : ) /

Early March is already behind us, days go by faster and faster, the weather changes and improves the mood. Probably many of you already counts down the days to the holidays and could not wait the last day of school-end of the school year, I admit that I too waiting for this day much rather have just not the whole four months. The plans I have for you two posts, one for music jogging,
another is exercises what I doing and it's what I wanted mention in this post. When I see the photos of metamorphosis on Facebook, instagramie, or other social networking sites, what I do not like, is that when you ask someone about the exercise, do not get a reply, which irks me very. There are people who share with us their looks after 3 - 4 months of exercises, tell you that feel great, and they are proud of ourselves that they managed to do it and exercises that are performed brilliant, but when you ask them, they don't tell you what they were. For me it's really rude and they are of course people who want to keep their secret recipe for perfect figure in secret, but to me this kind of information should be shared and supported, especially if someone does not have the motivation and have no idea what the exercise is best at the beginning of perform. Why I would like to share with you the exercises that I make, motivate those who don't have the motivation to exercise and a healthy lifestyle. A few times I changed my exercise, I have now become a plan, not once I'm going to do it in front of the school at seven in the morning, another time by 16 after school, of course, depends on whether I have the strength, but also from a strong will, because if we want something, then we have it, and if losing weight and improving your figure we practically for free, so you can write in the comments what you would prefer, first, the music or the exercises that I doing.

Currently, I am bad cold, two days in the house full of lying down and sleeping is probably not for me, because I do not like this, I prefer to be in motion even for a few hours a day.

I greet everyone and have a nice weekend! ♡♡♡

If you don;t want to write a comment on the right side there is a poll, you just need to vote for important post by you.

APARAT - FUJIFILM INSTAX MINI 8





© ALEXFASHION
Maira Gall