Floral Playsuit


Kombinezon - KLIK 
Okulary - KLIK 
Plecak - KLIK 

KLIK 

♡♡♡

Pogoda jest coraz lepsza, słońce idealne do opalania i odpoczęcia, ja już jestem po moim bieganiu i muszę powiedzieć że świetnie się po nim czuję, później robię ćwiczenia w domu. 
Od dawna myślę o rozjaśnieniu swoich włosów, wprawdzie trochę zrobił mi się jaśniejsze te włosy od tego słońca i na pewno zrobią jeszcze bardziej, lecz z czasem gdy przyjdzie zima czy jesień one znów zrobią się ciemne a ja uwielbiam jasny blond, szczególnie połączony z opalenizną, ale nad tym będę musiała się jeszcze zastanowić. Ten kombinezon pochodzi z choies, wprawdzie myślałam że będzie on innego materiału niż sobie wyobrażałam, a okazał się być lepszy, leży idealnie na mnie, ma świetnie kolory i strasznie mi się podoba.
Na moim drugim blogu pojawiła się kolejna recenzja książki, więc jeżeli chcielibyście ją przeczytać wystarczy kliknąć po prawej na górnym pasku recenzje książek. 
Mam też do was pytanie na temat ćwiczeń, chodzi o to czy chcielibyście bym zrobiła posta na temat biegania jak i ćwiczeń które wykonuję w domu, jakie mam buty oraz czego używam. 
Jeśli tak napiszcie o tym w komentarzu, i życzę wam miło spędzonego weekendu 







14 komentarze

  1. przepiękny jest ten kombinezon ♥ cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon jest śliczny. Myślę, że to dobry pomysł, abyś napisała post o bieganiu i ćwiczeniach. Czekaz z niecierpliwością.
    in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kombinezon! Lubię kwiatowe wzory! :) Tylko może inny plecak bym założyła :D


    Ściskam mocno,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten kombinezon, na dodatek dopasowałaś do niego świetne dodatki! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kombinezon :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten kombinezon :)
    Jasne, napisz takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon !
    Chciałabym taki post :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely playsuit!! X

    www.carlaginola.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu --> http://liliowepogawedki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jak ty pięknie wyglądasz !

    http://madameselene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz w tym stroju!! *_* http://muffinka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń